Alla inlägg under januari 2011

Av linda - 11 januari 2011 00:45


Jag kommer aldrig att kunna förklara i ord hur värdefull du är för mig, vad du betyder för mig och hur du har förändrat mitt liv till ett så mycket bättre. Du har hjälpt mig igenom alla mina svåraste stunder och jag är så otroligt tacksam att jag fann dig, och ännu mer tacksam att vi fann tillbaka till varandra. Tack för att du finns hos mig och är en så otroligt fin människa. Jag vill alltid vara din, jag vill aldrig någonsin stå utan dig vid min sida. Lämna mig aldrig. Utan dig vet jag inte vad jag skulle ta mig till. Du har gett mig allt jag behöver och så mycket mer ändå. Med dig skapar jag nu världens finaste lilla familj. Du, jag och vår son. 

Jag älskar dig, i oändlighet.   


           

Du är den finaste jag vet.

Av linda - 11 januari 2011 00:27

Varför har jag så svårt att sova? Varför mår jag så dåligt?

Jag vill bara hem, hemlängtan har aldrig vart så extrem..

Av linda - 10 januari 2011 21:07

Sov högst två timmar i natt, och jag vaknade var femte minut kändes det som. Så nu är jag ganska trött och har mått dåligt hela dagen. Har pluggat en del teori och nu väntar jag på att mitt hjärta ska ringa mig. Efter det tänker jag sova.

Nu är det mindre än tre veckor kvar tills jag flyttar hem och den 1 mars flyttar vi in i lägenheten, kul att man är beräknad till 6 mars, undra hur mycket jag kommer orka flytta!


Längtar efter min bebis!! Han kommer bli världens finaste lilla kille, det vet jag.



<3

Av linda - 10 januari 2011 01:04

En magbild från vecka 31, nu är jag i vecka 33.

längtar efter min prins!

  

Av linda - 10 januari 2011 00:51

Jag känner mig så töntig när jag ligger här och har gråtit i flera timmar, men jag mår så otroligt dåligt just nu. Det är säkert till stor del hormonerna som spökar.

Jag kom till Kristinehamn vid 21:05 idag och redan när jag klev av tåget kände jag hur tårarna trängde fram, men jag höll tillbaka. När jag blev ensam på mitt rum kom dom, dom sprutade ut. Jag trivs verkligen inte här uppe, inte utan Viggo. Jag behöver honom så otroligt mycket hela tiden.

Det känns som att det är så himla mycket just nu med körkort, lägenheten, Kristinehamn och en hel del annat. jag bara längtar tills min älskade lilla bebis ligger i min famn och jag är mammaledig.

Jag är så otroligt tacksam över att jag har Viggo, min Viggo. Jag hade aldrig i livet klarat mig utan honom (så jag hoppas han står ut med mig livet ut). Han är min bättre halva, han är den personen jag vill dela resten av mitt liv med. Han är pappan till vårt fina barn, han är min största kärlek.  

& han är min bästa vän.

  

Jag älskar dig, nu och i all evighet.

Ovido - Quiz & Flashcards